God Helg

Min helg var fina fisken, bara ett mindre lyckat moment. Vill man kan man leka "en ska bort" av följande för att helgen ska bli en tio-pointsare istället för den nia det nu blev:

Fredag: Sluta tidigt. Dricka vin och ha Om Livet-samtal med gammal god vän på After Work. Kultur i form av Mozarts rekviem med fantastiska Arsle-Kören. Power nap. Sibylla-middag i form av körv, brö och räksallad. Slötid.

Lördag: Otroligt lång sovmorgon. Inomhuspyssla inklusive gardinsömnad i mycket lugnt tempo. Semesterplanera. Ett rätt på travet. Kortsspela och godsakssnaska hos N och Z. Vinna två gånger i rad till Z:s stora förtret!

Söndag: Inte så lång sovmorgon. Deklarera och vänta sju papp tillbaka. Störta ut i trädgården med röda spaden i högsta hugg. Elda och rensa ogräs i sju timmar. Få ingen fästing. Bjudas på utomhus-grillad kotlett med finfin sås av Le Magnifique. Prata flams och allvar med Marleys mamma Bullen. Vinna en runda Betapet och en runda gratispoker.

Och nu ligger det en styck nyduschad man i vår säng och väntar. Jag har tamefan världens bästa liv!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Så om vi bortser från öhh.. hmm den inte så långa sovmorgonen så var den perfekt? (eller ok då, ett rätt på travet var faktiskt inte så lysande, men mer än 0)

Din helg slår ju iaf min med hästlängder.. men men jag biter ihop och kommer igen. Nu väntar en gå-på-kurs-lördag-och-coacha-orientering-hela-natten-till-söndag-helg.
Men solen skiner över huvudstaden och jag ska gå hem från jobbet om en dryg timme. SÅ har man inte toppen helgen så får man ha toppenmåndagar

kram

2008-04-21 @ 11:34:42
URL: http://minandra.blogg.se
Postat av: Kattis

Grym kommentar!
Men om jag tar en eftermiddag i solen så innebär det att jag måste kryssa mellan lådor, slipdamm och annat två dagar till, det innebär att jag inte kommer ha rena kläder till imorgon heller. Men en glass i solen och promenad till Slussen istället för T-banan gör nog att målandet går som en dans.

Måla är roligt har jag hört och det är ju faktiskt inte så att väggen kan rasa mer nu.. tihi.

2008-04-21 @ 12:45:33
URL: http://minandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0