Jag ger mig!

Okej, nu har jag även retirerat tillbaka till tjockisklubben, som jag var tvungen att gå ur när jag trodde jag skulle få vara med i den andra tjockisklubben med gravidos. Nu föll det ju sig så att jag plötsligt inte fick vara med i någon klubb alls, vilket gjorde att det var så synd om mig att jag...åt. Men, nu är det dags igen. Min vän Bullen har blivit määäger och det kan jag ju inte låta henne vara alldeles själv, det vore ju taskigt! =)
Men jag kommer inte att gå till klubben utan har reggat mig på hemsidan igen och tänker köra hemma.

För att förbereda mig på att det skulle bli nyttomat hädanefter, tryckte jag i mig 10 after eight-rutor, en chokladbit och en bit brie-ost! Nu är jag beredd!

Kommentarer
Postat av: Skruttis

Go Bullen, go Bullen, go go go go Bullen hejar. Puss....

2009-03-02 @ 22:04:16
Postat av: Jessica

Aftereighten är ändå som en fis i rymden... vad spelar det för roll :)

2009-03-03 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0